– Ovo je klasična politička presuda koju je Milo Đukanović najavio mnogo pre ovih demonstracija. Zajedno sa mojim kolegama iz DF i građanima Crne Gore branio sam Ustav i zakone Crne Gore koje su režim i policija svojim delovanjem suspendovali – kaže za “Novosti” Milan Knežević, jedan od trojice poslanika kojima preti skidanje imuniteta i pokretanje pitanja krivične odgovornosti. – Nećemo se kriti iza poslaničkog imuniteta, jer se nemamo braniti od krivice. Takođe nam ne trebaju sugestije Ranka Krivokapića čiji ministar je najavio obračun sa kolegama poslanicima, a i slobodnim građanima Crne Gore.

* Na protestima ste pretučeni. Završili ste u Urgentnom centru. Kakav osećaj nosite sa demonstracija?

– Ponosan sama na učešće u narodnom buntu. Tačno je da sam na onom prvom protestu dobio strahovit udarac tvrdim predmetom po glavi i to od jednog neuniformisanog lica koji je imao asistenciju policajca. Nije mi poznato da je Tužilaštvo pokrenulo proces protiv čoveka koji je ludački nasrnuo na mene, udario me, a ja tada izgubio svest.

* Sada ste optuženi da ste napali policajca kod Skupštine.

– Postoji video-zapis gde se lepo vidi da se radilo o guranju, a ne nikako o mom agresivnom fizičkom nasrtaju.

* Brisel je posmatrao nemile događaje. Kakve poteze očekujete od Evrope?

– Ubeđen sam da će Evropska komisija locirati sve aktere tih incidenata u Podgorici i utvrditi da je policija suspendovala Ustav i zakone Crne Gore. Sama najava da će se sve to naći u njihovim dokumentima ohrabruje sve u DF uz nadu da će se konačno otkriti lice i naličje režima Mila Đukanovića. Naruku nam idu kritike koje stižu iz Stejt departmenta, Moskve, ali i mnogih aktuelnih i bivših evropskih zvaničnika.